Top Model Sverige

Jag känner mig bara tvungen att kommentera skiten. Det gör mig faktiskt upprörd på riktigt. Hur kan man ha en tävling för tonåringar (i sina absolut känsligaste år) där man ska peka ut den man tycker har minst modellmaterial/är fulast? Hur tänker produktionen där? Tror de att det är sådant vi i tvsofforna vill se?


Jag kan vara först att skriva under på att det är något jag definitivt inte vill se. Att de senare vände om och gav den tjejen med flest röster en fördel, kanske var en liten halvbra räddning. Anyway, inte okej!

Dessutom var det sjukt många otroligt irriterande tävlande med. Några jag hade velat strypa om programmet hade hållit på lite längre. Men, jag kommer ju såklart bli besatt av skiten och inte missa ett enda avsnitt, trots allt!


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Jo du kommer missa på tisdag. För då kolliderar det med Wipeout. Och då är jag med. Får man inte missa. ;-)



Och jo då, min karl ser inte bara ut som en superstar han är en. I min värld. ;-)

2012-02-02 @ 10:31:57
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Viola

Jag är glad att jag inte har den kanalen. Då hade jag nog också blivit besatt och suttit och stört mig en massa på det där.

2012-02-07 @ 21:42:26
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0