Nutrilett.

Nutrilett var det ja. Det är väl kanske inte den roligaste dieten jag har prövat, men det känns ju som att det kommer gå snabbt. Problemet ligger väl i att senare behålla vikten, när man druckit klart alla äckliga shakes. Vi får se, jag väntar spänt på resultatet efter 10 dagar. (Om jag står ut så länge. Inne på dag 2 och är redan dödshungrig)

Idag tänker jag (efter att ha städat hela lägenheten och tvättat) gå iväg och skämma bort mig själv lite. Det tycker jag att jag är värd när jag jobbar nästan 100% och knappt hinner med något annat. Akrylnaglar slår vi till med. Kanske även lyxar lite extra med glittriga toppar. Vi får se! 
Le´s nails and spa, som ligger i Marieberg också, har precis öppnat här i stan så jag och kompisen L tänkte gå dit och utnyttja deras 60% off erbjudande.


Just ja, fick en kommentar om att det är högt intag på Socionom. Då undrar jag vad det är som säger att jag inte har högt snitt alternativt högt poäng på högskoleprovet? Don´t worry, jag kommer in.


Kommentarer
Postat av: Julia

Eller hur, vem är det som säger att du skulle ha dåliga poäng?? Jisses. Och om du tröttnat på nutrilettdieten så kan jag varmt (?) rekommendera magsjuka!! Några kilo väck pang bom och såhär efteråt får jag bara i mig minimala portioner.. Super! Eller inte ;)

2012-01-23 @ 09:51:16
URL: http://proudlife.blogg.se/
Postat av: Thea

Alrylnaglar är snyggt. Jag har pillat bort mina nu... Hade inte råd o gå tillbaka för att slipa bort dem. Fail. Aja!



Sv: seriöst? Sjuuuukt störda grannar du hade!! :-O

2012-01-24 @ 11:22:54
URL: http://Banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0