Stockholm tur/retur.

Skrot är äntligen frisk! Om man bortser från lite snor och lite hosta. Men apiten har börjat smyga sig på och sakta men säkert börjar jag känna igen mitt barn igen.

Snart hoppar vi på tåget mot Stockholm för en heldag på Karolinska Sjukhuset.
Känns inte superkul att behöva sitta på ett tåg i 4 timmar totalt med en 1 åring som tycker livet suger så fort man sitter stilla. Håller tummarna för att hon däckar i vagnen, det är ju sådant som brukar hända i just sådana miljöer liksom. Annars får jag bunkra upp med fotoalbum på Nora, massa snacks och ett par gosedjur. Sist vi åkte dit var hon ju inte så rörlig, om man säger så. Det var lite lättare "på den tiden".
Kanske någon som har bra tips på hur man roar en liten skrutt i 40 mil?





Kommentarer
Postat av: Viola

svar: Oj vilken intressant plan :) Och vilken tur att ni har en såpass bra relation fortfarande!



Jag tänkte faktiskt lite så jag med när det blev aktuellt med en tvåa, nu är vi ju fortfarande tillsammans, men jag tänkte att OM det tar slut så är det bäst att skaffa ett syskon tätt så har jag klarat den biten :D

2012-01-16 @ 10:23:41
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0