Fina, fina Norrland.

Sitter, återigen, på jobbet och jobbar. Fortfarande. Men detta pass verkar vara det sista på ett par veckor.

Ringer till nordligaste Norrland. Gör en undersökning om deras charterresor. Hahahahahaha. Under 4 dagar har jag ringt runt 100-200 pers per kväll och jag kan lova er att majoriteten av de som svarar inte har rest längre än till närmaste grannbyn. Inga fördomar, ren fakta. Lite roligt!
Ännu roligare är det med deras namn, så otroligt finurliga. Jag ska banne mig gifta mig med en norrlänning! Björnfot, Stålnacke, Klippmark. Så himla coolt!

Ja, det var väl mest det jag ville säga. Måste nog tillägga att jag faktiskt älskar Norrland.



O andra sidan, vem skulle vilja åka utomlands när man har det här runt hörnet?

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha åh Norrland de är så söta. Jag är kär i Piiite. ^^

2012-07-09 @ 12:56:16
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0