BB-final.

Sitter här och myser i min ensamhet. Kollar på BB-live och är nervös inför kvällens final. Man blir ju inte mindre nervös när man ser finalisterna sitta och vara rastlösa och livrädda för att komma ut.
Jag har ju följt programmet slaviskt. 106 dagar. Det är alltid så hemskt när finalen är över. Vad ska man då göra om dagarna? Då finns det ju inga klipp att titta på under arbetstid, ingenting att äta frukost till, ingenting att diskutera innan man går och lägger sig. Hemskt kommer det bli!

Hanna J är min solklara favorit. Ensamstående 2barns mamma som arbetar som personlig assistent. Klart hon är värd alla pengar i världen! 
Att hon är lite lättlurad och pratar värmländska gör ju inte direkt att man tycker sämre om henne. Nej, så kom igen och rösta! (Jag har redan slösat en massa pengar och programmet har inte ens dragit igång än...) 



Messa HannaJ till 72400.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Tur att hon vann :))



Och du är som min mamma. Hopplöst att se film med henne. NÄÄÄE byt film, säger hon efter typ 7 minuter in i filmen. Redan då har hon dömt om den är bra eller dålig. Sen kollar vi typ 7 minuter på sex olika filmer sen orkar ingen mer, haha.

2012-06-04 @ 11:11:44
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0