30 dagar om mig.

Idétorka och Sandra kör en 30dagars lista på sin blogg. Härmapa som jag är så hänger jag på!

Dag 1: En ny bild och 10 fakta om mig
Dag 2: En bild på mig som liten
Dag 3: Mitt favorit godis
Dag 4: 10 saker i min garderob
Dag 5: En bild på mig som speglar min personlighet
Dag 6: Min Familj
Dag 7: Bloggar jag följer
Dag 8: Tanken bakom mitt bloggnamn
Dag 9: Det här får mig att gråta
Dag 10: Den här veckan
Dag 11: En bild på mig nu och för ett år sedan
Dag 12: Mina Vänner
Dag 13: Något som förändrade mitt liv
Dag 14: Min favorit film
Dag 15: Det här hade jag på mig idag
Dag 16: I min väska
Dag 17: Min tro
Dag 18: Min favorit musik
Dag 19: Något jag längtar efter
Dag 20: Det första jag gör när jag kommer hem
Dag 21: Mina nyårslöften
Dag 22: Mina rädslor
Dag 23: Om jag vann en miljon
Dag 24: Mitt liv om tio år
Dag 25: Mitt liv för tio år sen
Dag 26: Mina planer för sommaren
Dag 27: Vad är kärlek?
Dag 28: Mina mål
Dag 29: Det här får mig att skratta
Dag 30: Något jag är stolt över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0