En liten update.

Jag har verkligen ingenting att skriva om längre. Förr hade jag ju en liten bok med bloggidéer. Var tog allt vägen?
Nu rullar ju livet bara på i ett ekorrhjul. Jobb, Nora, sömn. Runt, runt. Livet står lite på pause.

Men Nora utvecklas och växer fortfarande, såklart. Hon bubblar och pratar. Växer så det knakar. Trotsar som aldrig förr men är ändå det mest underbaraste och finaste jag vet.
Lite nya ord i hennes vokabulär är: Wow, daddy, klocka, klar, Mica, mamo (farmor) och aj.
Nu börjar vi förstå lite mer vad hon vill, vilket såklart gör vardagen mycket lättare.
Varje gång hon kissat på pottan, om jag inte varit med henne in, så ropar hon "klaaaaaa" från toaletten. Underbara lilla barn!

Jag ska bli bättre på att skriva. Efter nästa vecka har jag inte längre något jobb (vad jag vet) så då har jag all tid i världen att sitta här och knappa ner allt om mitt arbetslösa liv! (Woho...)



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Aw söt bild och ja de små liven utvecklas fort kan jag tänka mig. :))

2012-05-29 @ 10:47:18
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0