Nora 2 år.

Idag fyller vår skönhet två år. 
 
För två år sedan hade jag alltså precis fött barn. Precis blivit mamma. 
Nu, två år senare, har jag alltså hållit henne vid liv och format henne till en egen person (jag ska inte ta åt mig all cred, vi är många som hjälpts åt). Hon är så fantastisk på alla sätt och vis. Vet precis hur hon vill ha allt. En bestämd tjej. Hon tar för sig i lekar men bjuder alltid in andra barn att vara med. Hon är omtänksam och givmild. Hon vaknar alltid med ett leende som smittar av sig till oss andra. 
 
Ja, att säga att jag är sjukt stolt över henne är en underdrift. Hon är verkligen det bästa vi gjort!
 
Grattis mitt hjärta!♥
 

Kommentarer
Postat av: La Candida

Grattis Nora! :)

2012-10-09 @ 21:45:17
URL: http://vimorina.blogg.se
Postat av: Gaymasen

Aw sötfis :) HURRAAAA!

Och usch för TBC-bölden, förresten. Haha. ^^

2012-11-09 @ 17:56:39
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0