Hej igen.

Jag velar lite fram och tillbaka över huruvida jag ska återuppta bloggandet eller låta det fortsätta ligga på hyllan. Det vore såklart väldigt roligt för min dotter att läsa i framtiden, men det tar ju en väldans massa tid också. Kanske att man skulle ta och skriva enbart när något speciellt har hänt?! 
Ja, vi får se hur jag gör. 

Sedan jag skrev sist har väldigt mycket hänt och ändrats i mitt liv och i mitt hem. Jag har gått och blivit sambo med en helt fantastisk människa som jag älskar väldigt högt. Det går hittills jättebra! 
Dottern spenderar tre dagar i sträck hos mig och sin far. Det funkar också kanon, även om det självklart är väldigt jobbigt att vara borta från henne så långa perioder när hon fortfarande är så liten. Men det kändes som den smidigaste och lugnaste lösningen. På så vis hinner man ladda upp för massa bus och lek också. 

Med Nora har det också hänt massor, såklart. Hon pratar och tjatar om allt möjligt nu för tiden. Även om hon kanske inte är så bra på att bygga meningar än så gör hon sig för det mesta förstådd. 
Hon är utseendemässigt fortfarande mest lik sin far men i humör och personlighet är hon en kopia av mig. Jag kan berätta lite mer om det en annan dag :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild
RSS 2.0